VAD HÄNDER ENS MED TIDEN, DEN KÖR JU NÅ JÄVLA MARATON PÅ REKORDTID.

Tjene mina karameller, idag är det tisdag. Vilket innebär att jag egentligen inte ens har tid att skriva detta.
 
Vaknade vid åtta någon gång och var kreativare än någonsin och alla problem jag haft med skrivandet av projektarbetet löste sig, TUR jag är bäst och skriver ner en lapp så jag skulle komma ihåg även nu då jag steg upp. Så hoppas det enbart kommer flyta på idag (okej förlåt, ni slipper "shit-va-plugg"-inläggen på lördag..)
 
Nu ska jag koka te för jag är djup och hänga tvätt för annars ruttnar den. SES!
 
Ps. fick min dip hem-kjol igår. SUPERFIN VAR DEN. Måste dock sköljmedlas för den var statisk som attan och sys till för den var lite stor i midjan.
 
Mitt nagellack sitter som sten för första gången på superlänge (ta i trä tjo) och skada mig igår på lillefingret då jag baka ananaspaj (som förövrigt var svingod) med knattesaris. Livsfarliga grejer dom där metallburkarna, men det gick bra för Sarah gav assistans i form av ett rymdplåster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0