UNDRA HUR SIMON MÅR...

Första gången jag sitter vid en dator since tisdag morgon. Yeah, woah, shit. FYRA hela dagar. (när det gäller mig är det garanterat ett personbästa)
 
Åkte in på akuten onsdagkväll, spenderade fem förjävliga timmar där och blev sen transporterad vidare till barnavdelningen. Trodde jag skulle få ork mycket snabbare, men har bara degat i sängen sen min hemkomst. Är lite piggare nu, är inte lika ljuskänslig så hanterar att sitta vid datorn i alla fall och pressar med febernedsättande så kroppstemperaturen inte ska kunna gå upp ens en grad.
 
Är dock seg och svag så orkar inte vara uppe och gå så mycket. Bläblä, men enligt alla sjukvårdshemsidor ska jag vara helt frisk till tisdag och sen bara känna mig trött (aaaah, det hoppas jag verkligen för jag verkar då bara få mer symtom för varje dag som går)
Ps. om jag ej sa det, har jag typ A-influensa. Ni vet, sånt aftonbladet säger att "jättemånga" dör av... (ps2. gällde tydligen ba småbarn och 65+:are, AHA SKIT I MIG DÅ)
 
Vill göra detta, men pga. får syrebrist av att ligga ner kan hela mitt respirationssystem och mina bihålor fara åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0