TRÄFFA DOCK EN AV MINA FD. BRUKARE PÅ VÄG TILL BUSSTATIONEN, VÄRLDEN GÖLLIGASTE KAN JAG LOVA.

ÅHHhhhhhHhh, imorgon är det historiaprov (typ världens största med WWI, mellankrigstiden och WWII) och sen efter det så är det matteprov på har absolut ingen aning ":-)"
 
Ville köpa vinddruvor och cola som pluggmotivation, men hade 2 kronor på kortet, ännu mer ":-)"
Dock fixade jag det sista med överförmyndarnämnden idag, så slipper trixa och greja med underskrifter och tusen papper nu och förhoppningsvis kommer pengauttagsbeviset imorgon på posten, wiiiiiiiie
 
Nu ska jag plugga, för livet suger och sen är det svinjäklakallt i mitt rum och sitter med världens fluffiga mysfilt och jag hade behövt en till, tror jag..
 
Det här är mina tankar och värderingar kring morgondagens äckliga prov:
Något man däremot kan roa sig åt är att jag ser ut som en isbjörn, eller en tjock fashion tant, eller en pimp. Fantasin har inga gränser ens!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0