TIDSINSTÄLLT INLÄGG IFALL JAG SKULLE FÅ FÖR MIG ATT PRIORITERA PLUGG FRAMFÖR BLOGGEN (HEHE, SKULLE JAG VERKLIGEN DET?)

Saker jag hatar (okej, blir provocerad utav):
- Folk som ska "puffa" sina föremål som de säljer i köp/sälj-sidor HELA JÄVLA TIDEN. Vi har sett dina saker nu, det räcker!!! 
- När folk postar bilder på facebook/instagram på något gott. Om ni ska göra det, måste ni också bjuda mig. Mvh
- SD:are (ta åt dig om du är en) :-)
- Folk som storwhinar åt skitsaker. Okej, man ska inte jämföra sorg, men din lack av en iphone är inte värt att grina över. 
- Folk som gör <3 efter varje statusuppdatering. "Duschen snart :)<3" "*en djup lyrics här* <3" "Godnatt alla:D<3" VAD ÄR DET NI HJÄRTAR SÅ HIMLA MYCKET MED ALLTING?
- F olk s om ba ra sär skriver allt ing he la tid en.
- När folk aldrig bloggar. Kom igen, jag har jättemycket att göra och inget att distrahera mig ifrån det???
- Att avast! jämt ska påminna mig om sin nya uppdatering. Försvinn. Lämna mig ifred. Kom tillbaka när jag har tid, cirka aldrig.
- Folk som pratar högt och livligt på bussen (speciellt på morgonen). 
- Att jag är kissnödig, men nyss målat naglarna så om jag går på toa så kommer allt jobb vara till spillo, men om jag inte går kommer allt kiss komma till spillo i sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0