SNÄLLA KAN JAG FÅ EN RUBRIK SÅ JAG BARA KAN FÅ SOVA NÅGON GÅNG

Har längtat till denna tidpunkten, på denna dagen, typ hela veckan nu och skojar du vad bra det känns!
Även om jag garanterat kugga matten och kommer få rätta till projektarbetet en del, är jag glad att tre jobbiga grejer är över. Har dock än kvar lite restarbete, men försvinner i ett nafs om jag bara får lite motivation (hoppas jag...)
 
Nu är jag välförtjänt en lång pn, för vill verkligen inte spendera min fredag på något som helst annat sätt än sovandes (alltså, är inte sarkastisk.. är faktiskt jättemegasupertrött och orkar inget annat. på allvar)
 
Den här bilden säger "hej boys;)););)::pjyh jag har dubbelhaka men jag bryr mig ej, jag är alldeles för skarp men vet inte hur man retuscherar skärpa i picasa (till det mindre) blablabla kolla hur hemsk färgskalan är"
 
Den här bilden säger egentligen ingenting. Jag skulle ta kort och vinka, men då nös jag och kameran gled iväg så det blev suddigt. Hehe :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0