JOBBIGT MED SKOLA IMORGON DOCK

Idag har internet varit nere i stort sett hela dagen så har ej kunnat blogga (skulle ändå inte ha bloggat även om jag haft internet hihi)
 
Fördrivit dagen med religionsprat med mormor istället, ska då briljera med MVG på religionsuppgifterna kan jag lova! Kan till och med ett bibelcitat utantill från Matt.7:12; den gyllene regeln. Grindarna till himlen kommer jävlat stå vidöppna då jag kommer (hoppas även på en parad med ballonger och att änglar blåser serpentiner på mig medan jag rullar in på en vagn dragen av hästar)
 
Snart blir det pannbiffsmiddag, mycket bättre än eva_koppens sill och potatis (HÖR DU DET!!!!)
 
Detta var min goda frukost, blåbärsgröt med kanel och mjölk med kaffe:-):-):-------)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0