IG:N RULLAR IN SOM DE SKA, DET GÅR BRA NU.

Erbjuder härmed en miljard riksdaler till den godhjärtade individ som skriver min projektarbetesrapport – i MVG-kvalité såklart! Eller ja... En kram och ett skrov på sunes i alla fall.
 
Orkar eeeeeeeeej, måste typ spenderar hela dagen idag och imorgon att skriva klart den för måste tillbringa resten av veckodagarna denna vecka att plugga åt matte- och historiaprovet på fredag. Tag detta arma liv. Får åtminstone glädjas åt att jag är ledig till onsdag, som vanligt, och då har mer tid på mig att kirra't. 
 
Ps. är så Word-skadad att jag klickar "ctrl+s" efter varje mening jag skriver, för att försäkra mig att det jag skriver inte försvinner.... (Gör det till och med om jag skriver nåt längre i facebook-chatten till någon) :-(
 
HAHA gjorde det igen :(:(:(:(:(:(
 
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0