HAHA MITT LOV VARAR ÄNDA TILLS TORSDAG.

Hehe gårdagen ägde, hade faktiskt inte kunnat föreställa den så rolig!! 
 
Imorse busade jag med Hasses vovvar i väntan på mamma, som hämtade mig kring två för att sen fara till nolia och låta mig övningsköra för första gången någonsin(!) (har inte ens suttit bakom en ratt tidigare...)  Och det gick faktiskt bättre än väntat och gjorde mycket mer än jag trodde jag vågade, även fast jag var superrädd i början och benen bara skaka när jag klev ur bilen. 
 
Imorgon ska jag fare till Luleå och sova hos mormor och morfar, blir bra. Får mer gjort där och behöver verkligen plugga...
 
Arkivis på mig och systeryster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0