747 FÅR MIG ATT VILJA DRICKA TE

Hehe hoppsan har ju inte ens bloggat på två dagar. Har dock inte hänt så himla viktiga saker dock. Fick smörgåstårta till middag idag i alla fall och godis igår, äger enbart.
 
Och har pluggat en massamassamassa till historiaprovet nästa vecka och borde nog plugga lite till matteprovet också, för att inte tala om att börja hetsskriva projektarbetesrapporten... Kommer gråta av lycka då fredag nästa vecka är över, kommer inte bara ha gjort bort tre skitjobbiga skolgrejer utan kommer förhoppningsvis också fått ut mitt pengauttag från mitt spärrade konto!!! (hehe pengakåt javisst..)
 
Nu får jag inte blogga mer tycker min kropp då den levererade en känning, TY ENS DIABETESJÄVUL. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0