VAR INTE EMO, BARA LITE EMOTIONELL HEHE :P

Tur att typ alla mina facebookvänner och alla bloggare jag följer på bloglovin verkar lida av samma sömnlösa natt som jag. Känner mig lite bättre till mods att jag inte kommer vara den enda zombien idag...
 
Hade förövrigt världens konstigaste dröm (som jag hann ha under mina 3 timmar av sömn!) och har legat i sängen och tänkt på hur rädd jag blir för min egen hjärna sen klockan fyra. Äger. 
 
Något extremt postivit med denna dag är att Emmy kommer till skolan och ska börja försöka komma regelbundet från och med nu, ååååh blir så lycklig.
Har saknat min underbaraste flickvän såhääääääääär mycket! 
 
Snygga arkivbilder på mig och emmy från 2010 i ettan :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0