ÖNSKA JAG HADE NÅGON PINGLA SOM BARA VILLE KOKA MIG BANAN/HALLONGRÖT TILL FRUKOST OCH KIRRA EN ÄGGMACKA TILL DET

Satt och drömde om en iphone igår. Önska jag hade pengar att köpa mig en, men wö. Dock är det enda jag gillar med en iphone att den har en kamera fram och tusen olika skal/mobilfickor, så resten av alla funktioner kan försvinna om de vill..
 
Har börjat på säsong 3 av prison break nu, vad har de gjort med introt ens? Och varför blir jag arg på allt som händer? Kan Micke och jag bara få leva lyckligt nångång? Icket tillfreds.
 
Hatar att den här bilden är så mörkt skuggad, men när jag försöker ljusa upp den blir det såhär:
 
Och skulle inte kunna påstå att det blev nå' bättre it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0