OMG SHIT DET ÄR ETT NYTT ÅR VILKET BETYDER ATT JAG KOMMER GÖRA SAMMA SAKER SOM FÖRR MEN MENTALT INBILLA MIG ATT JAG FÖRÄNDRATS

Hade skrivit värsta fina gott-nytt-år-2013-kommer-äga-osv-inlägget men tydligen var det inte tillräckligt bra för att blogg.se skulle publicera det. HEPP.
 
Mitt nyår var i alla fall bra, fick många nyårspussar och lova mig själv massa fint (ok, kommer bryta det garanterat, men är tanken som räknas!!!)
 

Hade svårt att bestämma mig om håret skulle vara lockigt eller platt, efter många om och men blev det lockigt men kom hem med platt hår. Jäkla snö.

Åt världens bästa middag hos mig, bjöd alla gäster på en fördrink :P
 
Snodde en bild från någon gång kring tolvslaget. Ser sjukt glad ut med min svingande adidaspåse :):)
 
Ooooooch nu ser jag SVU och glittrar med världens fashionnaglar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0