I DREAM A DREAM THAT CAN'T COME TRUE, I CAN NEVER BE WITH YOU.

Sitter och ser sista avsnittet på säsong 2 av prison break, ooooh spännande!!
Har godis också, typ en heljävla massa. Och en cola i kylen jag ej orkar hämta, så räknar bort den.
 
Asså önska man ba kunde lägga upp alla bilder jag får och skickar via snapchat. Askul. Jag och Emmy till exempel, fotar typ allt vi gör för varandra och skriver en lite beskrivning till. Jättepraktiskt då vi inte träffas hela tiden som vi alltid gjorde förr :):)
 
Som exempel är här två bilder från då jag skulle visa vilken fashionista jag var med halsband och uppsatt. Finns massa andra bilder jag sparat från då jag kissar och borstar tänderna och annat skoj, men besparar er lidandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0