HATAR NÄR GOOGLE INTE HAR ALLA SVAR OCH MAN MÅSTE ANVÄNDA EN AV SINA LIVLINOR.

Alltså jaha... Var nyss och duschade och så tyckte jag det kändes konstigt, tog typ en halvminut för mig att inse att jag stod där med underkläderna och sockarna fortfarande på, sjöblöta. Min hjärnas server buggar :( 
Är typ felprogrammerad, måste formatera om skiten. 
 
Är i övrigt en helt ok söndag, trots jag har prov imorgon och verkligen inte kan något. Ska tydligen bara vara ett enkelt prov dock, så hoppas jag nötar in allt ikväll.
 
Och är förresten såhääääär lycklig över att idag är det den sista söndagsångesten över "åh nej skola imorgon" jag kommer ha på sju underbara veckor!! (blir väl 10 om man räknar i sport/påsklov) SÅ SKÖNT ATT VARA LEDIG MÅN-ONS SEN!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0