FAST VILL JU SOM ÄNDÅ IT HA SKOLA IMORGON

Saker jag har uppnått idag:
Vaknat.
 
Bra jobbat Hannah, det hade du inte lyckats med vid den här tiden igår!!
Okej, har faktiskt gjort mer. Har klätt på mig, ätit frukost, avbokat tiden på Sunderbyn och förberett mig mentalt på att imorgon börjar min absolut sista termin på backa. Wööö, känns bra!
 
Sen består typ 50% av vårterminen av lov, speciellt då jag får långhelg till onsdag varje vecka från och med vecka 6 till påsklovet eftersom jag inte har praktik som de allra flesta i min klass har(!!!)
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, se SVU eller köra ett pass på crosstrainern. Kanske båda. 
 
Hehehe, hitta bilder på hur mitt hår har sett ut.
Svart med lila lugg, hellila (syns dock ej så tydligt, men var typ lilarosa) och svart med kycklinggul lugg.
Var fan galen i ettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0