DE KUNDE SÄGA VAD SOM HELST TILL MIG, DE KUNDE DRA ÅT HELVETE, MEN ETT ENDA ONT ORD OM DIG, HAR ALLTID FÅTT MIG UPP I RINGEN

Vill klaga på hur jävla kallt det var och att man inte ens kunde ha händerna utanför jackfickorna utan att tappa fingrarna men NAE he blev it, för det gör alla andra och nu är jag less pls.
 
Förvånad att jag lyckades kriga mig igenom skolan, somnade på en bänk på lunchen och trodde jag var hemma när jag vakna, så själen den grät när jag märkte att det var massa peeps runt mig. Tröstade mig med massa prison break så fort jag kom hem i alla fall.
 
Imorgon är det helg och jag är såhäääär lycklig över det!
Nu ska jag fortsätta pussas med min älskling Michael medan han fixar oss 5mille och flyr landet.
 
Äter min fot för den är så jävla goooo'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0