ALIQUANDO ET INSANIRE IUCUNDUM EST.

Ni ska få ett tidsinställt inlägg så här på fredag eftermiddagen (även fast jag skriver detta nu på torsdagskvällen)
 
Just i detta nu har jag precis gjort klart min ansökan om pengar från mitt överförmyndarkonto OCH ÄR SÅ LYCKLIG ÖVER DET, men då ni läser detta nu ett par timmar senare så är jag säkert i Luleå nu och har det latjolajbans :):):)
 
Finns inte så mycket och säga egentligen, vill bara sprida ut mina inlägg lite så alla inte kommer ungefär samma tid på dygnet varje dag... HEHE, jo.
 
En bild kan ni till och med få. Med världens sämsta kvalla och världens sämsta färgbalans.
Kan köra en tävling DOCK, gissa vilka länder som äger flaggorna i bakgrunden så har ni möjlighet att vinna en resa för två till Paris. Tävlingen avslutas den 31 februari klockan aldrig.00 och min katt drar vinnaren ur en hatt med lappar :-)
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0