NÄ MEN VAD GÖR MAN LIKSOM

Usch vad äckligt det genomskinliga skalet runt apelsinklyftorna är. Och usch för att min studentklänning var slutsåld (märkte de såhär 5 dagar efter beställningen) så fick beställa en ny på ebay som jag förmodligen kommer få sy in. OH WELL.
 
Kollar på lägenheter och vill ba gråta över att det kommer strula massor om jag vill ha en att börja bo 1 juni (och ja det måste jag, för är en bortskämd snorunge som bor på landet och får inge jobb sen om jag bor kvar där:P)
Ps. vet du älskar mig och jättegärna vill bo i en fin trea i stan med mig hasse:::):):)
 
MÅSTE PLUGGA och behöver biljetter till candy crush. Chuck är ändå rätt bra, har ju bara inte sett sista säsongen och ingen hittar röda trådar här it.
 
 

Kommentarer
Postat av: hasse

de hade ju varit jevligt fätt med en trea :D

Svar: SÅ SKA DET LÅTA!
mvh hannah :P

2013-02-11 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0