MIN SYSTER VILL SOVA, MEN HE BLEV IT

Shit pommes har glömt att blogge.
 
Idag har jag:
- Fått min studentklänning (och den satt perfekt, WIÖÖÖÖ!!)
- Farit till Luleå och chillar där jävlat n-u.
- Skrivit ett CV och letat upp sommarvik-places i Luleå.
- Sett klart Matrix reloaded (som förövrigt ägde, precis som första filmen)
- Hehe har gjort annat som jag har glömt bort
- För dom är inte så viktiga egentligen.
- Utom att jag fått studentklänningen, för det var nääääis.
- Det här är inte ens riktiga punkter, vad gör jag?
 
Imorgon ska jag upp tidigt (eller relativt tidigt för att inte sova nu vid 4 på natta) och rida polle. Kommer flyga av och bryta alla ben och bli rullstolsbunden och få mat i flytande form genom sugrör för resten av livet. Värt det. Fast inte, för hästar stinker och då kommer jag stinka mer än vanligt då jag far därifrån som extra minus:-(
 
På plussidan har jag och syster vandaliserat mormor och morfars inköpslista med goda items, så vi får i alla fall äta upp allt vi tränat bort i stallet x2 då vi kommer hem igen. Gött. Man älsk ju mat.
 
 
Jag i min "inte alls dit-photoshopade" ridhjälm. Sitter lite sned och ser ut som en utvecklingsstörd keps. Men är lite #yolo #swag så är ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0