FÖRKYLDIGAST I VÄRLDEN ÄR JAG Å.

Kan faktiskt helt ärligt säga att det ej är mitt fel att jag inte bloggat på ett dygn. Allt är pga. min jäkla ögonkontroll.
 
Inte nog med att jag fick stiga upp tidigt, var tvungen att droppa i ögondroppar som fick mig att vilja skära ut ögonen för att sen få leva med världens värsta huvudvärk i hundra timmar. Ett tag var jag till och med halvblind och fick blunda/hålla för ögonen för att inte bli sönderbländad av allt ljus. Wöö. Aldrig igen. Ska tvärvägra nästa kontroll.
 
Känns inte okej att det är tisdag nu, måste ta tag i mig själv och göra bort skoluppgifter samt städa mitt rum som är helt kaos. Men först ska jag snyta mig och sen sova jäääääääättelänge!
 
Ps. Sett klart allt av American horror story nu, är helt ledsen. Vill ha mer. Vill ej vänta till oktober (eller när det nu är) då säsong tre kommer. :-(:-(:-(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0