FÖLJER JÄTTELEJDA OCH TRÅKIGA BLOGGAR PÅ BLOGLOVIN SÅ JAG SKA KÄNNA MIG BÄTTRE TILL MODS OM MIN EGEN:P

Sitter nu nyduschad, nyskrubbad, nyinsmord i världens fetaste kräm (torra äckliga vinter) i min nyrenbäddade säng! Sängen är alltid tusen gånger skönare vid sånna här tillfällen, vet ej varför...
 
Har även dränkt mitt hår i balsammjölk och glidmedel så det blir mjukt och inte så fruktansvärt torrt som det, precis som min hud, envisas att vara under vintern.. Och ja, GLIDMEDEL. Seriöst, det är den bästa grejen man kan ha i håret, det blir så gudomligt lent!
 
Anyhow  så är klockan för mycket och jag drömmer bara om sommar och Rhodos och gå i shorts. Usch vad jag längtar...
SOVIS NU HEHE.
 

Inte för att vara den som är den, men varsågod; en arkivbild.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0