SEN LÄRDE JAG MIG TALA KATT

Idag har jag gjort två stora debuter!
 
1. Åt på vischan. (till och med hon som servera mig maten önskade mig lycka till, till att tappa vischan-oskulden)
 
Minns inte vad det jag åt hette, men gött var det fan.
 
Och slutligen 2. Åkte skoter för första gången någonsin!!!!! Svinläskigt i början, men jag överlevde fan. (Har inte räknats som norrlänning tills nu tydligen så YES ÄNTLIGEN NORRLÄNNING:P SKOTER YEAH YEAH)
 
Har ingen bild som bevisar detta, så ni får helt enkelt tro mig...
 
Resten av dagen har spenderats hemma hos Jesper i Sjulnäs, där vi hann se typ tre south park-avsnitt och två filmer (Butterfly effect och Taken, båda två sjukligt bra)!!!
 
Och igår åt jag tårta och imorse åt jag våfflor. (OK VILL BA FYLLA UT MED BILDER)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0