FREDAG 19:E APRIL

Shit shit shit, måste skicka in ett PM och ändå sitter jag här och bloggar som en fån :P
 
Idag såg jag Magnus Betnér, live! Var jävlat storslaget, måste vara den roligaste personen i Sverige. Man älsk ju na! Vi skulle även fått världens lyxlunch osvosv, men då vi hade lunch halv två hade typ allt det godaste tagit slut :-( :-(
 
Efter skolan gick jag en snabbis på stan med Hasse och for sen till Luleå med mor och testade sushi för första gången i hela mitt sjuttonåriga liv. Var helt okej, sjögräsbitarna var riktigt goda, laxbitarna med men de grejerna med räkor. Dra åt fan. Stoppar jag aldrig i munnen igen. Ingefärbitarna med. Usch och fy. 

 

(Delade även denna med mamma, den hade jordgubbar i sig som ägde)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0