FINNS INGEN TID ATT SITTA OCH KLURA UT VAD RUBRIKEN SKA VARA

Blev en kort skoldag idag, redan vid ett smög jag mig ur klassrummet för att kunna fara till Sunderbyn och träffa Anki och Pytte för nästsista gången innan jag får börja gå på vuxenmottagningen.. (Fina lilla krumelur, jag vill inte bliva stur) For senare in till stan med mor och inhandlade nya gympapjucks och åt världens godaste middag på Friends. (Handlade även och besökte mormor och morfar en jättesnabbis)
 
Ps. sydde till min dip hem-kjol och sköljade den, så nu är den perfekt!!
 
 
Nu ska jag ta mitt blodsocker (hör du det mamma!!!!), äta kvällsfika och borsta mina nötter. Ok batteriet på datorn tar slut nu heråheråherå.

Kommentarer
Postat av: jessan

ååååh evakoppen @smedjanstyle :P superägig

Svar: vet!!!! hon smider ju enbart!
mvh hannah :P

2013-04-09 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0