ÄLVSBYN ÄR FINT ÄVEN FAST DET ÄR EN HÅLA

Nu är jag hemma, har fan varit utan min dator ever since onsdag kväll.
Har 263 olästa blogginlägg att fördriva resten av min helg med. Äger.
 
Igår var det halloween-party @lillträsk, vi klädde ut oss och hade FUNFUNFUN!
Och som utlovat, some bildz :P
 

Jag, JessieJ och Elina. Vi var jävligt coola :P
(ps. vad gör Jessika med sin hand på mitt huvud ens......)


Drottningarna över swagtown :P 
Speciellt duffman till höger...



Jessika, Jimmy, Sötte och Oskar!


Ebba och Karin!!


Hulken :P (aka. Emilp)

Sen kleta Hulken gröngegga i allas ansikten, fina blivade dom!
 
VAR EN MYCKET, MYCKET BRA KVÄLL, OKI.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygg du är. helvete

Svar: :-) tyene!
Hannah Sonnenschein

2012-11-04 @ 02:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0