Upp med händerna, det här är ett rån!

Alltså, what is up med småbarn/bebisar och rån? (smörgåsrån that is)
Så fort barnet är hungrigt - varsågod ett rån!
Så fort barnet är gnälligt - varsågod ett rån!
Så fort barnet ska hålla sig sysselsatt - varsågod ett rån!
Och jag har aldrig någonsin träffat ett småbarn som inte velat ha ett rån, utan alla barn tar emot det med öppna famnar, hur mycket de än ätit innan. 
 
Så, åter till frågan. WHAT IS UP MED SMÅBARN OCH RÅN? Vad är det i dem, som småbarn är så besatta i? Jag har aldrig smakat rån, eller om jag har det minns jag ej smaken, men om jag ska vara helt ärlig ser det inte så aptitligt ut. 
 
Ps.

Folk som öppnar mjölkpaket såhär (hela vägen till slutet av kanten) borde söka hjälp. Det här inte okej. Om ni inte kan öppna en liten flik (så som det SKA vara) använd en förbannad sax, gör bara inte detta. Seriöst, nej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0