PdooOoOOoooOol!

Känns sjukt att pdol slutar ikväll, har varit så underbart kul!
 
Torsdagen, gick jag med Ronja. Dansade till snygg-Kalle Gracias, träffade lejda personer och hade världen festivalstämning!
 
Fredagen, var jag först på förfest hos Jonsson (drack själv inget tho) och drog in på området kring tio. Då alla 18+:are gick in på Kittel, umgicks jag med världens mest packade Mårten och Rikard. Då de blev för mycket fest, så smet jag och gick med Jimmy, Johannes & co istället. Johannes spårade och blev utslängd, Jesper kramades jättemycket, jag hann träffa Emmy(!!!) och fick i slutet av kvällen en puss av en främmande kille. 
 
Bra kvällar, hoppas på en ännu bättre ikväll dock!
 
Arkivbild, men jag älskar då glass i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0