HOPPAS 2013 BLIR DUBBELT SÅ BRA!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, alltså det gör man väl varje år. Något speciellt sådär så började jag mitt sista gymnasieår (beställt studenmössa och annat festligt) sen hade jag ett icke kommunalt jobb under sommaren under en kort period (ja, big achievement) 

 

Har du några nyårslöften?
- Inte något riktigt officiellt som godislöfte, men har lovat mig själv en del saker och kommer säkert komma på något mer riktigt bra innan tolvslaget imorgon!

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej och thank God for that säger jag då!

 

Vilka länder besökte du?
Inget :-( Eller Finland, men räknas det ens?

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Accepterat saker jag inte borde gjort. 

 

Bästa minnet från 2012?
- Finns massor, kan nog inte bara bestämma mig för ett. Tyckte om PDOL ganska bra! Eller då jag åkte till Stockholm med syster. Eller då jag var vampyrprinsessa på halloween. Eller då jag just lärt känna Jessika och vi baka pizza mitt i natten.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Vill säga kläder och smink men i slutsumman är det nog ändå mat och godis..

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Massor! 


Bästa köpet?
- En secondhand jeansjacka jag betala 40 kronor för, sen blekte och sen praktiskt taget bodde i under hela sommaren. Var till och med en tjej som ville köpa den för 300 spänn HEHE

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både och egentligen, svårt att förklara riktigt... Var dock ett superår!


Favoritprogram på TV?
- Ser ju inte TV, så inget :-(

 

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
- En lägga i stan och pussar..

 

Vad ser du mest framemot med år 2013?
- Fara till Rhodos, ta studenten, bli 18, flytta hemifrån och börja jobba och tjäna pengar. Kommer känna mig sååå vuxen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0