HAR ALDRIG NÅGONSIN HAFT SÅ MYCKET JULSTÄMNING SOM JAG HAR JUST NU

Idag var jag ledig, men istället för att ligga och hemma och sova hela dagen, tog jag halv åtta-bussen till skolan för att baka knäck med Jenny på hennes matlagningslektion och sen fara till Emmy på knytkalas!
 Vi var en tapper skara på sex, även fast det var menat att vi skulle vara helklass. Men jaja.
 
Imorgon är det i alla fall sista skoldagen innan lovet och då ska jag förhoppningsvis vara hejarklack med Emmy för klassen som är med i volleybollturneringen.
Efter det far jag till Luleå och fikar med min pärligaste pärla Jessike, LÄNGTAR!
 
Gör som alla coola kids och poserar med min mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0