HAN ÄR FAN KOBENT Å.

Började min dag spenderandes i A-hallen med Emmy(!!!) för att kolla på volleybollturneringen, forsatte med oboy och mackor till lunch och sen stan. Åkte efter det vidare till Luleå för att shoppa och framförallt fika med Jessika. Shoppa med mami då Jessika for hem och fick sen ett frisco till middag!
 
VARSÅGOD DET VAR DÅ MIN DAG.
Nu har jag lov och jag ska enbart sova hela dagarna. Mumma!
 
Ville dra nå kul skämt om mig och foten.
Typ "Vad är det för likhet mellan mig och denna fot? Båda föredrar storlek 37 :P"
 
Men sen kom jag på att man kan ju inte skriva så. Det enda jag och foten har gemensamt är att vi båda har lov nu. Eller egentligen har inte foten lov eftersom kommer ju ändå använda den nu under lovet, men kommer ju använda den mindre för jag kommer sova mer, men å andra sidan händer mer under lovet och på skolan sitter man ju oftast men samtidigt så är foten en del av mig och jag har ju lov så...
Hej.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Hahahahha "båda föredrar storlek 37" fy vad du är ful. hatar nästan dig och din fulhet hahahha

Svar: Aha, där fick man sig...
mvh hannah :P

2012-12-21 @ 23:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0