It äre ju lätt it.

Hannah säger (20:01):
"Vi har inte kunnat förese dig med mat för vi var inte hemma"
Horor.
Jesper säger (20:02):
Hahaha
Gör egen mat kvinna!
Hannah säger (20:02):
Som om det ens är en ursäkt.
Jag kan inte laga mat.
Det är min hidden shame.
Hannah säger (20:03):
Kan bara koka snabbnudlar och värma saker i micron
Kan inte ens koka gröt, så jag kör den i micorn
micron*
Jesper säger (20:03):
Jag har en idé gå till det hägsta stället du kan hitta... hoppa
Hannah säger (20:01):
"Vi har inte kunnat förese dig med mat för vi var inte hemma"
Horor.
Jesper säger (20:02):
Hahaha
Gör egen mat kvinna!
Hannah säger (20:02):
Som om det ens är en ursäkt.
Jag kan inte laga mat.
Det är min hidden shame.
Hannah säger (20:03):
Kan bara koka snabbnudlar och värma saker i micron
Kan inte ens koka gröt, så jag kör den också i micron...
Jesper säger (20:03):
Jag har en idé gå till det högsta stället du kan hitta... hoppa


Jag älskar mina och Jespers konversationer ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara kontaktinfon?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0